Inte långt kvar nu!

På lördag börjar min resa hem till Sverige! It's so bitter sweet! Skönt att komma hem och träffa alla igen men jobbigt att lämna USA. Fast jag har ju fått vara med om super roliga saker som:

Graduation:
.
.
.
Senior breakfast:
.
.
Grad night:
.
.
Och massa, massa mer!
.
My favorit American boys that I'm gonna miss so much!
Nu ska jag fortsätta med mission impossible: PACKA IHOP ALLA MINA GREJER UTAN ATT DET BLIR ÖVERVIKT!
Kommer bli tajt med plats och vikt även om mamma och pappa tog grejer med sig hem åt mig...
Meeeen snart kommer jag!
.
XOXOXOXOXOXO,
The California girl! ;)
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Julia

Längtar efter dig Lisa!!! :D

2012-06-15 @ 15:31:05
URL: http://hellmark.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så efterlängtad från alla håll Lisa!! Men tänk vad fort det gick ändå....vilket minne för livet du har av detta äventyr:-) Snart ses vi!!

2012-06-18 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0