Yosemite

På vägen upp stannade vi i en svensk/amerikansk stad, Kingsburg
.
.
.
Nästan framme!! Bryce firade med att äta lite snö!!
.
.
Yosemite falls!
.
.
Smores grillning på kvällen!
.
vår camping plats!
.
Vi är redo att vandra i bergen!!
.
Jag och min värdmamma vid Mirror lake.
.
Mitt framtida vinter-bröllop om Nikki får bestämma
.
Min pose
.
Bryce's pose
.
Mountain climber, heck yeah!!
.
And a cave-man too!
.
Det var ett litet urdrag från Yosemite! Resan kändes lite som Sunes sommar fast mycket kallare! Mysigt var det!

Kommentarer
Postat av: Farmor

STORT grattis på födelsedagen och hoppas du blir riktigt firad och får en bra dag.



Kramar från farmor

2012-04-08 @ 06:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0