förberedelser

Fixade naglarna igår med Amanda och nu är frisyren fixad!
Det nästa på min lista är att åka och hämta blomman som man sätter i killens bröst ficka och sen ska jag åka till gallerian till Bobbi Brown, där jag har smink tid!
Sen är det hem och fixa det sista och åka till City Hall och ta bilder. Limon hämtar upp oss där, och då åker vi till restuarangen och äter lite gott. Därefter är det båten som gäller!!! Planerar att göra en Titanic :)
.
My bed with all my prom preperations!
.
My prom updo!
Skypade idag med underbara hatten, inte snackat med henne sen jag lämnade Sverige! kul var det i allafall 
Nu ska jag fixa det sista, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha så kul nu!

2012-04-14 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0